jueves, 28 de enero de 2010

60 ANYS!!!

Doncs si avui dia 22 de Gener, la meva mare, ha fet 60 anys!!!
Moltes Felicitats!!!
M'alegro moltíssim d'haver pogut estar aquest dia amb tu, i de poder compartir un any més les nostres vides així com les de tota la familia.
Per cert, hi ha hagut nou vinguts a la familia aquest any.
Ben vinguda Judit!!


Dia 23 de Gener.

Avui ha estat un dia molt especial.
He anat a fer una petita “excursió” amb els meus dos nevots i la Fê.
En Roger, el meu fillol, i l'Oriol.
Hem anat a la muntanya!!
Ha estat curt, peró no teniem més temps, i a més la gana apretava de valent. Oi Roger?
A més, hem fet un dinar amb la familia, per celebrar els 60 de la meva mare, i els 30 de la Fernanda.



A més avui els qui encara no la coneixien, han pogut coneixer la Fê. La meva parella de fa ja uns mesos... tants com un any i 2 mesos.
Com passen de ràpid.
El dinar ha esta deliciòs, i la companyia i el bon “rotllo”, així com les rialles, genials.
En acabar per si no en teniem prou, la Fê i jo, hem agafat l'autocaravana, i hem començat a fer via cap als Alps.
Els Ecrins ens esperen!!

Intent en portuguès:

Oje, fou um dia muito especial.
Fiz una excursao, com os meus sobrinhos, e Fernanda.
Roger,o meu afilhado, e Oriol.
Caminamos por a montanha.
Fou devagar, e curto pois Roger tinha fome.
Tambem fizimos um almozo com a familia, para celebrar os 60 anos de minha mai, e os 30 anos da Fernanda.
Oje algumas pesoas da familia, conhecieron a Fê, a persoa com quem estou compartiendo a minha vida ja fais algumos meses... tantos como um ano i 2 meses.
Como pasan rapido.
O almozo, estava delicioso, e a companhia e os sorisos, melhor ainda.
Cuando acabamos como no estabamos cansados, Fê i eu, pegamos a autocaravana, e partimos para os Alpes.
Os Ecrins nos esperan.


30 ANYS!!!

Atenció, atenció!!!!
La Fernanda Maciel, ha fet els 30!!!
El dia 24 de Gener, la Fernanda, Fê, pels mes propers, ha canviat de número. Però dels del devant!!!
El dia ha estat distret, doncs ha estat el seu primer dia d'escalada amb gel, per ser mès precisos en cascades de gel.
Tot i que no s'ha trobat massa be, hem pogut fer un mini curs d'escalada amb gel, i practicar un xic amb els grampons i els piolets.
I ho ha fet a Ceillac. A la “Formes du Chaos”.
El dia ha estat genial.
Tan sols per poder estar aquí, tranquils i envoltats d'aquest magnífic lloc, amb tantes possibilitats de jugar, i junts.., valia la pena fer el viatge.
FELICITATS!!! FERNANDA!!!



Intent en portuguès:

Atençao,atençao!!!
Fernanda Maciel, fez 30 anos!!!
O dia 24 de janero, Fê trocou de numero... mas o primero!!!
O dia foi descontraído, pois foi o primeiro dia que ela fez cachoeira em gelo. Escalada em gelo.
Ela pode praticar um pouquinho com os crampones e os piolets/piquetas.
E ela o fez em Ceillac. Nas "Formas du Chaos". Formas de caos.
O dia esteve muito bom.
Somente por poder estar aqui, tranqüilos, e com estas lindas montanhas ao redor, com tantas possibilidades de brincar e passar bem juntos, valia a pena fazer a viagem.
PARABENS!!! FERNANDA!!!

1 comentario:

  1. Bem melhor em português...Atendi tudo...
    Foi um dia incrível, super diferente para ela.
    Parabéns....
    Beijos

    ResponderEliminar