domingo, 17 de enero de 2010

Al Pedraforca



Doncs si, aquest divendres (15 gener), tot i haver dormit poc, vaig decidir apuntar-me amb uns companys, a fer gel al Pedraforca.
Les infos, no eren massa bones però ja que donaven una predicció de meteo de molt vent, i a Vallter amb tramuntana, ni fa!! doncs ,vam decidir arribar-nos a aquesta preciosa muntanya.
El dia tot i no ser esplèndid, ens va deixar fer sense massa fred.
Les cascades, no estaven pas d'allò més be, però tot i estar justes, alguna vam fer.
"La matinal" va estar plena de sorpreses, com la trobada amb en "Punki" i el dinar inesperat a Bagà. Gràcies, estava boníssim.
Per acabar el dia, vaig fer una passadeta per Aransa, i després de queixar-me perquè em patinaven els skis de clàssic, vaig adonar-me que hi havia una temperatura de -4ºC... així que cal suposar que era ben normal, després d'haver passat per aquelles traces un bon número de gent durant tot el dia.
Però el dia no va acabar aquí, doncs en arribar a casa m'esperava la Fê amb una sorpresa...
Un Zafu!!!



El Zafu, es un coixí que s'utilitza per meditar. Ara fa 15 dies, vam estar a un curs de meditació, la Fê, ja era una alumna antiga, però per mi va ser la primera vegada.
Com em va veure cara de passar-ho malament algun dels dies del curs, per culpa del mal de "cul", m'ha regalat aquest zafu.
Potser així, serà més fàcil, no perdre el costum de meditar una mica cada dia.
La tècnica que vaig apendre, s'anomena Vipassana.
Si en voleu més informació ho podeu trobar a la web següent:
www.neru.dhamma.org

Castellano:

Al final este pasado viernes (15 de enero) aun habiendo dormido poco, decidi apuntarme con unos amigos a escalar hielo en el Pedraforca.
Las info que teniamos, no eran demasiado buenas, y la predicción meteorologica, daba mucho viento, y como en Vallter, cuando sopla "la Tramontana", sopla! Pues terminamos en esta preciosa montaña.
El dia aun y no ser muy bueno, nos dejo escalar sin pasar mucho frio.
Las cascadas, no estaban muy bien, pero aun y estar justitas de hielo, pudimos hacer alguna.
“La matinal”estuvo llena de sorpresas, como el encuentro con el “Punki” y la comida inesperada en Bagà. Gracias estaba buenísimo.
Para terminar el dia, pase por Aransa, para hacer un poquito de ski de fondo. Mis esquis, no hacia mas que patinar. Al llegar al cotxe, me di cuenta de que la temperatura era de -4ºC"
Asi que al final, quizas era normal que mis esquis patinaran en las trazas, después de toda la gente que habia pasado por ellas durante ese dia.
Pero otra sorpresa me esperaba al llegar a casa, donde me encontre a Fê con un regalo…
Un Zafu!!!
Un Zafu, es un cojín, que se utiliza para meditar. Hace 15 dias, que hicimos un curso de meditación. Fê ya era alumna antigua, pero para mi fue el primer contacto.
Supongo que algun dia me vio pasarlo mal, por el dolor en el “culo”, y por eso me regalo este zafu.
Quizas asi será más fácil no perder la costumbre de meditar un poco cada dia.
La técnica que aprendi se llama Vipassana.
Si quereis mas información, la podeis encontrar en la siguiente web: www.neru.dhamma.org